Като гледам,пак сте се хванали за гушите и говорите за различни неща.Не мога да разбера,италианците толкова ли са тъпи,че масовата свещ на техните алфи е Лоджи и нито една не съм видял с НЖК.Мога да се подкрепя и с факта,че аз лично съм скапал две алфи,на мои приятели с прословутите Японски боклуци.И в двата случая се бяха сцепили и изсипали изолаторите в цилиндрите и ги бяха надрали.В друга тема бях писал за историята с поръчките на АР за свещи към НЖК и защо три пъти наново започват птоизводството на Лоджи.Денсо не ги познавам,за това и не мога да ги коментирам,но искам да ви обърна внимание на няколко неща,които никой не каза нищо.
Когато някой споменава,че колата му върви перфектно със свещи,които не се препоръчват като индекси от производителя,не бива да се палим и да ги охулваме излишно,нито пък те да се мислят за безгрешни.Има си много просто обяснение,което за съжаление не се учи никъде от поне 20 години.А е много просто!
Работата на един мотор зависи,както от изправността на електронната,така и от механическата част.За съжаление,много малко от нас обръщат внимание на механическата.Всички първо ръчкат по електрониката,а повечето от проблемите идват от износването и механичните дефекти.
Какво искам да кажа!?Ами това,че всяка една фирма посочва свещите,които са за определения тип мотор,но забележете:когато е изправен.Когато е износен и има по-малка компресия в цилиндрите , нещата стават други.Там работят по-добре и с друго топлинно число свещи и с друго разстояние,а и с намаляване на компресията,мотора изисква по-нискооктанов бензин.Високооктановия,понеже е по-муден не може да изгаря напълно и от там се прегряват клапаните и мотора губи мощност.
За това първо си премерете компресията,а после правете каквото и да било и не спорете за глупости.
Някой попита защо Магнет-Марелли не произвеждат свещи за Алфа Ромео.Отговарям веднага:произвеждат и се наричат Голден Лоджи!
Когато някой споменава,че колата му върви перфектно със свещи,които не се препоръчват като индекси от производителя,не бива да се палим и да ги охулваме излишно,нито пък те да се мислят за безгрешни.Има си много просто обяснение,което за съжаление не се учи никъде от поне 20 години.А е много просто!
Работата на един мотор зависи,както от изправността на електронната,така и от механическата част.За съжаление,много малко от нас обръщат внимание на механическата.Всички първо ръчкат по електрониката,а повечето от проблемите идват от износването и механичните дефекти.
Какво искам да кажа!?Ами това,че всяка една фирма посочва свещите,които са за определения тип мотор,но забележете:когато е изправен.Когато е износен и има по-малка компресия в цилиндрите , нещата стават други.Там работят по-добре и с друго топлинно число свещи и с друго разстояние,а и с намаляване на компресията,мотора изисква по-нискооктанов бензин.Високооктановия,понеже е по-муден не може да изгаря напълно и от там се прегряват клапаните и мотора губи мощност.
За това първо си премерете компресията,а после правете каквото и да било и не спорете за глупости.
Някой попита защо Магнет-Марелли не произвеждат свещи за Алфа Ромео.Отговарям веднага:произвеждат и се наричат Голден Лоджи!

Comment